Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2008

Η THQ επιλέγει την τεχνολογία PhysX της Nvidia για πιο αληθοφανή βιντεοπαιχνίδια.



Η THQ και η Nvidia ανακοίνωσαν χθες την υπογραφή συμφωνίας για τη χρήση της μηχανής PhysX στην παραγωγή βιντεοπαιχνιδιών της THQ. Αυτό συμπεριλαμβάνει τους υπολογιστές, το Wii, PS3 και XBOX 360 στους μελλοντικούς τίτλους παιχνιδιών.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της THQ, Roy Tessler, η τεχνολογία PhysX αποφέρει εκπληκτικά γραφικά και θα τους βοηθήσει ώστε να αναπτύξουν τα πιο ανταγωνιστικά και καινοτόμα παιχνίδια στην αγορά. Με την υποστήριξη των επεξεργαστών και των μονάδων επεξεργασίας γραφικών, η δύναμη του PhysX τους δίνει τη δημιουργική ελευθερία να σχεδιάσουν με απόλυτη λεπτομέρεια εικονικά περιβάλλοντα ώστε να παραδώσουν μια πραγματική επαναστατική εμπειρία στο παιχνίδι.

Η λεπτομέρεια της φυσικής αλληλεπίδρασης αποτελεί σημαντικό κομμάτι του ρεαλισμού για τη νέα γενιά videogames. Προς το παρόν δεν έγινε γνωστό σε ποια παιχνίδια της η THQ θα χρησιμοποιήσει PhysX.

Σχόλιο: δύσκολα τα πράγματα για την ATI


tgdaily